بوی آمونیاک در نارسایی کلیه عقل و درمان آن چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بوی آمونیاک در نارسایی کلیه عقل و درمان آن چیست

همانطور که همه ما می دانیم که علائم بسیاری را در نارسایی کلیه وجود دارد، بوی آمونیاک در دهان یکی از آنها است.بوی بد مردم را خجالت، بدون توجه به بیمار و یا افرادی که در حال صحبت کردن به آنها. بنابراین بسیاری از مردم می خواهند بدانند که دلایل و درمان آن، بعد من به شما برخی از اطلاعات در مورد آنها را به اشتراک، به امید آن می تواند به شما کمک کند.

چرا بیمار نارسایی کلیه خواهد شد بوی آمونیاک را در دهان خود دارند؟

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، عملکرد کلیه های خود را به طور جدی آسیب دیده است، ضایعات و سموم زباله به خصوص نیتروژنی، مانند نیتروژن اوره می تواند بدن خود را نمی توان مرخص کردن در زمان، در نتیجه در بدن تجمع می یابد. باکتری در روده ها شامل اوره آز است که می تواند اوره تجزیه و پس از آن تولید آمونیاک. بنابراین، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید بوی آمونیاک.

چگونه برای درمان آمونیاک در نارسایی کلیه؟

نکته مهم این است که برای بهبود عملکرد کلیه خود را. پزشکی میکرو چینی Osmotheropy درمان سنتی چینی است، با کمک این درمان سلول های کلیه مجروح را می توان تعمیر و عملکرد کلیه را می توان بهبود یافته است. سلول های بنیادی همچنین می تواند برای درمان این بیماری استفاده می شود، آن را نمی درمان مستقل چینی یا درمان غرب، اما ترکیبی از داروهای غربی و گیاهان چینی است. با ترکیب آنها و استفاده کامل از خود به نفع موثر، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته

علاوه بر این، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نیاز به توجه به عادت زندگی خود را. در رژیم غذایی، آنها می توانند بسیار غذایی اخراج که می تواند بسیاری از مواد زائد و سموم را افزایش می دهد غذا خوردن نیست. آنها باید برخی از سبزیجات و میوه جات بخورند، اما به یاد داشته باشید که انتخاب کنید که سبزیجات و میوه جات راست با توجه به وضعیت بیماری خاص.

با عملکرد کلیه بهبود یافته است، نشانه هایی مانند بوی آمونیاک در نارسایی کلیه ناپدید خواهد شد. اگر شما هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه نیاز، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

 





:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، نارسایی کلیه، بو آمونیاک در نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: